ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА
Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Макаренко М.В., магістрантка

Вступ. Підвісні ланцюгові конвеєри відносять до транспорту безперервної дії, який має широке застосування для багатьох операцій в технологічних потокових лініях, в автоматизованих цехах і заводах, де вони органічно пов’язані з процесами виробництва. Траси ланцюгових конвеєрів більш різноманітні й складніші, ніж траси стрічкових конвеєрів і дають змогу транспортувати вантажі на великі відстані без перевантаження. При роботі таких конвеєрів мають місце великі навантаження у вузлах їх механічної частини. Саме тому, досить гостро ставиться питання забезпечення надійності та безпеки роботи їх електромеханічних систем [1]. В рамках поставлених завдань досить актуальним є дослідження впливу навантажень на динамічні характеристики даних транспортних систем, в тому числі і на рівні коливань в тяговому елементі.

Мета роботи. Дослідити вплив навантаження на рівень коливань лінійної швидкості в тяговому ланцюгу однорівневого підвісного ланцюгового конвеєра.

Матеріали і результати досліджень. Для проведення досліджень використана електромеханічна система, функціональна схема якої приведена на рис. 1…
Математична модель перетворювача частоти, асинхронного електричного двигуна та регулятора швидкості були отримані відомим методом [2, 3].
Механічна частина конвеєра розглянута у вигляді двомасової електромеханічної системи з урахуванням зазору і внутрішнього в’язкого тертя [4, 5]…
На основі отриманого математичного опису розроблена модель для дослідження режимів роботи електромеханічної системи в середовищі MATLAB Simulink. Для реалізації механічної частини конвеєра із зазором та врахуванням внутрішнього в’язкого тертя використовувались наступні блоки: Sum, Gain, Integrator, Dead Zone, Abs, Relay, Product.
Дослідження проведені на прикладі підвісного ланцюгового конвеєра продуктивністю 1250 деталей / год, протяжністю траси 560 м, оснащеного асинхронним електродвигуном потужністю 6,3 кВт. Розглянуто 2 варіанти побудови схем управління: розімкнутої і замкнутої за швидкістю…

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Макаренко М.В., магістрантка (pdf)

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования