ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

БЕЗДАТЧИКОВЕ ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ

БЕЗДАТЧИКОВЕ ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ

БЕЗДАТЧИКОВЕ ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
Толочко О.І., д.т.н., проф., Бурмельов О.О., студент

Вступ. Одним з перспективних класів електричних машин для електроприводів є синхронні двигуни зі збудженням від постійних магнітів (СДПМ). СДПМ володіють унікальним поєднанням властивостей, недосяжним для інших типів електричних машин (асинхронних, колекторних машин постійного струму, індукторних), а саме – високою енергетичною ефективністю, підвищеними динамічними властивостями, та гарними масогабаритними показниками. Помітний прогрес у виробництві магнітів та технології конструювання роторів привів до помітного зниження вартості СДПМ, а різноманіття сучасних магнітних матеріалів і магнітних систем дозволяє гнучко і ефективно проектувати СДПМ із заданими параметрами. Використання новітніх досягнень в областях силової і інформаційної електроніки дозволяє реалізовувати складні алгоритми керування та ідентифікації. До складу систем керування СДПМ входить вузол датчика положення ротора (ДПР), що робить конструкцію значно дорожчою і передбачає наявність провідного зв’язку цього вузла з електронним перетворювачем який керує роботою СДПМ. Крім того, сучасною тенденцією при розробці систем керування приводами змінного керування є забезпечення можливості їх роботи в бездатчиковому режимі навіть при наявності ДПР. Існує багато алгоритмів оцінювання швидкості та кутового положення ротора СДПМ за інформацією про напругу та струм статора [1-3]. Кожний із них має свої недоліки та переваги. Зазвичай точність оцінювання механічних координат зростає за рахунок ускладнення алгоритму розрахунку. Тому актуальним є питання удосконалення систем керування синхронними двигунами зі збудженням від постійних магнітів без ДПР без значного ускладнення алгоритму оцінювання швидкості та кутового положення ротора.

Мета роботи – дослідження системи бездатчикового векторного керування синхронним двигуном з постійними магнітами з визначенням механічних координат за складовими напруги та струму статора у нерухомій ортогональній системі координат та її удосконалення.

БЕЗДАТЧИКОВЕ ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ Толочко О.І., д.т.н., проф., Бурмельов О.О., студент (pdf)

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования