ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Стаценко Олексій Володимирович

Стаценко Олексій Володимирович, к.т.н., доцент кафедра АЕМС-ЕПСтаценко Олексій Володимирович, к.т.н., доцент.

Відповідальний за напрям навчально-виховної роботи на кафедрі. Куратор групи ЕП-01.

Народився 29 листопада 1981 року в м. Києві.

Закінчив Київський національний університет технологій та дизайну у 2003 році та отримав кваліфікацію магістра зі спеціальності «Електронні системи».

В 2012 році Стаценко Олексій Володимирович захистив кандидатську дисертацію за темою «Електромеханічні системи з підвищеним співвідношенням “момент–струм” при частотно-струмовому керуванні» в спец. вченій раді Д 26.187.01 при Інституті електродинаміки НАН України.

В 2014 році отримав вчене звання доцента кафедри електроніки та електротехніки.

З вересня 2021 року працює на кафедрі автоматизації електромеханічних систем та електроприводу КПІ ім. Ігоря Сікорського на посаді доцента.

Список публікацій викладача

Викладає дисципліни:

Наукові інтереси: енергоефективне керування електромеханічними системами з асинхронними машинами, цифрові системи керування перетворювачами електричної енергії.

Сторінка викладача intellect.kpi.ua https://intellect.kpi.ua/profile/sov403

Профілі Orcid WOS Scopus Google Scholar
Посилання

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования