ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

ЕЛЕКТРИЧНИЙ ВЕЛОСИПЕД: VALEO РЕВОЛЮЦІЙНИЙ МОТОР

ЕЛЕКТРИЧНИЙ ВЕЛОСИПЕД: VALEO РЕВОЛЮЦІЙНИЙ МОТОР


Французький постачальник автомобілів розробив безпрецедентну електричну допоміжну систему, інтегровану в шатуни: Smart e-bike System.

Французька компанія Valeo офіційно показала свою нову силову установку для електричних велосипедів Valeo Smart eBike System. Система призначена для встановлення на місце каретки велосипеда. Вона складається з двох найважливіших складових. Перша – електродвигун, створений Valeo в співробітництві з фірмою Effigear, який живиться напругою 48 В. Компанія заявляє, що двигун такої напруги більш енергоефективний, ніж двигуни з живленням 24 або 36 В. Крім того, він маэ значно менше деталей, ніж звичайний, що підвищує зручність використання. Компанія повідомляє, що двигун Smart eBike на 60% потужніший від всіх інших систем. Він видає 130 Н•м крутного моменту та може в 8 разів підсилювати зусилля, яке прикладається велосипедистом до педалей.

Друга складова системи – абсолютно прихований в корпусі двигуна механізм автоматичного перемикання передач. Він складається з задньої передачі та функції блокування, яка посилює стійкість електричного велосипеда. Механізм можна розміщувати на велосипеди будь-якого виду: міські, гірські або вантажні. Максимально допустиме навантаження для Smart eBike System  складає 150 кг.

Компанія хоче продавати свій механізм перемикання передач виробникам електричних велосипедів за ліцензією. Для демонстрації функцій своєї розробки Valeo самостійно створила три прототипи, які показала у відеопрезентації.

Визначальна особливість системи полягає в тому, що велосипедисту не потрібно перемикати передачі згідно з умовами траси. Трансмісія самостійно буде прилаштовуватися до стилю водія. 

Smart eBike System містить вбудовані датчики, завдяки яким систематично відстежується частота обертання педалей велосипедистом і зусилля, які він прикладає.  Електровелосипед також оснащений електронікою, яка здатна включати двигун і підбирати потрібну передачу.

Для утворення крутного моменту силової установки до заднього колеса прикріпляється ремінь зубчастої форми, який не потребує мастила. Акумуляторна батарея встановлюється на нижній трубі рами електричного велосипеда.

Електронна система має безліч переваг. Вона підтримує важливу функцію різкого прискорення, яка здатна за короткий час активувати всю потужністю мотора. Функція є корисною при обгоні інших транспортних засобів. Також у Valeo Smart eBike System встановлений режим допомоги при ходьбі. Він полегшує пересування, в той час, коли велосипедисту необхідно вести електричний велосипед поруч на крутих підйомах й в інших складних ситуаціях.

При цьому директор Vale, Жеромом Мортале, повідомляє, що перші серійні електричні байки будуть доступні для покупки до кінця 2022 року.

Головний технічний директор компанії Джеффрі Буко заявив, що з перших рухів педалі електровелосипед автоматично адаптується до потрібного рівня інтенсивності відповідно до потреб велосипедиста. Новітня технологія усуває перемикачі, троси, перемикачі передач та інші елементи, які можуть викликати проблеми при їзді.

За оцінками аналітиків в найближчі десять років продаж електричних велосипедів виросте в 15 разів, до 270 мільйонів одиниць.

В дисципліні Електромобільність, яка викладається на кафедрі АЕМС-ЕП, студенти вивчають сучасні системи електроприводу не тільки електровелосипедів, але й іншого особистого електротранспорту та електромобілів.
Вступай до нас, бо майбутнє за електромобільністю!

Similar posts
  • Інженерний тиждень “KPISchool&#... Інженерний тиждень “KPISchool” на кафедрі АЕМС ЕП Викладачі кафедри АЕМС-ЕП взяли активну участь у Інженерному тижні “KPISchool”, який традиційно проводиться протягом весняних канікул для учнів 8-11 класів. Заняття відбулося 25 березня 2024 року за темою “Електромобілі, роботи та 3D-принтери: будова і функціонування”. Асистент Ганна Землянухіна ознайомила учнів з конструкцією і принципом роботи демонстраційного робота та [...]
  • Участь у Другому міжнародному воркшоп... Участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» 26 березня 2024 доц. кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу НТУУ “КПІ імені Ігоря Сікорського” Волянський Р.С. прийняв участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» (http://www.ans.nau.edu.ua/acasd/), який було організованому на базі Факультету аеронавігації, електроніки та телекомунікацій НАУ. Доповідь “MODIFIED CHUA’S [...]
  • Перелік освітніх компонентів, підгото... Перелік освітніх компонентів, підготовка за якими у другому семестрі 2023-2024 н.р. буде здійснюватися в очному режимі Шановні здобувачі та колеги, у вкладеному файлі знаходиться інформація щодо освітніх компонентів, за якими кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу у другому семестрі 2023-2024 н.р. планує здійснювати практичну підготовку з окремих видів занять в очному [...]
  • Участь у The 3rd International Works... Участь у Міжнародному ІТ-семінарі “The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)” Викладачі кафедри взяли участь у Міжнародному ІТ-семінарі «The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)», що відбувся 22-24 листопада в м. Тернопіль. Представлена доповідь «Neural network based estimator of the electrode deviation in robotic welding [...]
  • Лекція від підприємства-партнера факу... Лекція від підприємства-партнера факультету ФЕА – компанії VectorVS В четвер 7 грудня 2023 року відбулась лекція від підприємства-партнера нашого факультету для студентів кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу від компанії VectorVS. Спікер-експерт Олександр Литовченко, який є випускником КПІ 2007 року, для студентів 1 курсу магістратури в очному режимі провів  дуже цікаву лекцію на тему ««Енергозберігаючі [...]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования