ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля на кафедрі

Студенти кафедри закінчили створення малогабаритної моделі електромобіля. В  рамках виконання магістерського проекту на матеріальній базі кафедри студенти зібрали і випробували повноцінний малогабаритний електромобіль. Метою його виготовлення було вирішення проблем, пов’язаних з експериментальним дослідженням електромеханічних систем електричних транспортних засобів., оскільки стаціонарні експериментальні установки не дають можливість дослідити всі можливі нюанси які виникають під час руху.

Електромобіль має наступні технічні характеристики.

  • Вага конструкції електромобіля складає близько 100 кг, а маса корисного навантаження – 150 кг.
  • Максимальне прискорення рівне 1 м/с^2, а максимальна швидкість 10 м/с (36 км/год).
  • За основу силової установки було використано ДПС з номінальною напругою 60В потужністю 350 Вт на 1000 об/хв.
  • Обертовий момент передається за рахунок ланцюгової передачі з коефіцієнтом пониження в 3,4 рази.
  • Живлення електроприводу здійснюється від акамуляторної батареї з номінальною напругою 48 В, ємність 10 ампер годин.
  • Розрахунковий пробіг від однієї зарядки – до 30 км.
  • Силовий перетворювач напруги було виготовлено на максимальний струм 40А. Контролер було виготовлено на основі цифрового сигнального процесора TMS320LF2406A, який реалізує алгоритм керування швидкістю двигунів.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

На даний час електромобіль повністю функціональний і має всі необхідні органи керування, а саме акселератор газу, педаль механічного гальма і рульове керування. В подальшому розвиток платформи малогабаритного електромобіля буде направлений на оснащення електромобіля перемикачем вибору напрямку руху та електричними гальмами.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

В майбутньому розроблений електромобіль при його доопрацюванні дозволить досліджувати в умовах реального рухомого об’єкту:

  • алгоритми керування приводними двигунами електричних транспортних засобів;
  • алгоритми керування електричним диференціалом;
  • алгоритми уникнення процесів юзу/буксування;
  • електромеханічні системи керування рульовим механізмом;
  • процеси енергообміну між джерелом живлення та електроприводом, в тому числі при рекуперації.
Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

Привідні двигуни

Вступайте до нас, якщо бажаєте реалізовувати власні ідеї в тематиці електромобільності!

Similar posts
  • Стейкхолдери продовжують брати участь... Стейкхолдери продовжують брати участь в освітньому процесі кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу. 28 серпня 2023 року гарант освітньої програми підготовки бакалаврів «Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність» к.т.н., доц. Сергій Бур’ян провів чергову онлайн-зустріч з випускником кафедри Дмитром Пушніциним, який наразі працює на посаді Engineer Development (Hardware Developer) у компанії Siemens s.r.o. (Прага, Чеська [...]
  • Перелік освітніх компонент, за якими ...   До уваги здобувачів освітніх рівнів бакалавра та магістра за спеціальністю 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”, які навчаються за освітньо-професійними програмами “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність” першого та другого рівнів! Наразі заплановано проведення очних занять з наступних освтніх компонентів ОПП підготовки бакалаврів Назва освітнього компоненту Шифр групи Вид очних занять Місце проведення заняття Керування [...]
  • Зустрічі майбутніх випускників з робо... Зустрічі майбутніх випускників з роботодавцями Тривають зустрічі майбутніх випускників кафедри 2023 року з потенційними роботодавцями. 22.05.2023 р. відбулася відеоконференція студентів 5-го курсу (1-го курсу магістратури) гр. ЕП-21мп з HR-директором Київського заводу підйомно-транспортного обладнання Сергієнко Р.В. На сьогоднішній день Київський завод підйомно-транспортного обладнання (КЗПТО) є провідним українським підприємством з виробництва  вантажопідіймального обладнання (докладніше). Офіційними партнерами КЗПТО [...]
  • День відкритих дверей 30 червня 2023 Факультет електроенерготехніки та автоматики запрошує всіх охочих на День відкритих дверей онлайн Розмірковуєш, яку спеціальність обрати? Як щодо спеціальності від якої залежить комфорт людства та робота всіх галузей? 141 спеціальність відкриває світ електротехнічних, енергетичних та електромеханічних явищ. Цікавишся, що потрібно зробити, щоб забезпечити стабільне та безперебійне живлення осель, підприємств та промисловості? Або як здійснюється моніторинг [...]
  • Семінар, присвячений написанню програ... Семінар, присвячений написанню програм для промислових систем автоматизації Семінари з випускниками та роботодавцями кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу тривають. Ще один такий захід відбудеться у п’ятницю, 07 квітня 2023 року, о 12.20 у середовищі Zoom за участю Євгенія Терлецького, який зараз є співробітником компанії TESLA. Черговий захід буде присвячений написанню програм для промислових систем [...]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования