ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля на кафедрі

Студенти кафедри закінчили створення малогабаритної моделі електромобіля. В  рамках виконання магістерського проекту на матеріальній базі кафедри студенти зібрали і випробували повноцінний малогабаритний електромобіль. Метою його виготовлення було вирішення проблем, пов’язаних з експериментальним дослідженням електромеханічних систем електричних транспортних засобів., оскільки стаціонарні експериментальні установки не дають можливість дослідити всі можливі нюанси які виникають під час руху.

Електромобіль має наступні технічні характеристики.

  • Вага конструкції електромобіля складає близько 100 кг, а маса корисного навантаження – 150 кг.
  • Максимальне прискорення рівне 1 м/с^2, а максимальна швидкість 10 м/с (36 км/год).
  • За основу силової установки було використано ДПС з номінальною напругою 60В потужністю 350 Вт на 1000 об/хв.
  • Обертовий момент передається за рахунок ланцюгової передачі з коефіцієнтом пониження в 3,4 рази.
  • Живлення електроприводу здійснюється від акамуляторної батареї з номінальною напругою 48 В, ємність 10 ампер годин.
  • Розрахунковий пробіг від однієї зарядки – до 30 км.
  • Силовий перетворювач напруги було виготовлено на максимальний струм 40А. Контролер було виготовлено на основі цифрового сигнального процесора TMS320LF2406A, який реалізує алгоритм керування швидкістю двигунів.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

На даний час електромобіль повністю функціональний і має всі необхідні органи керування, а саме акселератор газу, педаль механічного гальма і рульове керування. В подальшому розвиток платформи малогабаритного електромобіля буде направлений на оснащення електромобіля перемикачем вибору напрямку руху та електричними гальмами.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

В майбутньому розроблений електромобіль при його доопрацюванні дозволить досліджувати в умовах реального рухомого об’єкту:

  • алгоритми керування приводними двигунами електричних транспортних засобів;
  • алгоритми керування електричним диференціалом;
  • алгоритми уникнення процесів юзу/буксування;
  • електромеханічні системи керування рульовим механізмом;
  • процеси енергообміну між джерелом живлення та електроприводом, в тому числі при рекуперації.
Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

Привідні двигуни

Вступайте до нас, якщо бажаєте реалізовувати власні ідеї в тематиці електромобільності!

Similar posts
  • Збори трудового колективу кафедри Збори трудового колективу кафедри 1 квітня відбулися збори трудового колективу кафедри автоматизації електромеханічних систем та електропривода Національного технічного університету Украіни “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”. На зборах висунуто та обговорено кандидатури до участі у конкурсі на посаду ректора університету. За результатами таємного голосування висунуто для участі у конкурсі на посаду ректора Національного технічного університету [...]
  • Інженерний тиждень “KPISchool&#... Інженерний тиждень “KPISchool” на кафедрі АЕМС ЕП Викладачі кафедри АЕМС-ЕП взяли активну участь у Інженерному тижні “KPISchool”, який традиційно проводиться протягом весняних канікул для учнів 8-11 класів. Заняття відбулося 25 березня 2024 року за темою “Електромобілі, роботи та 3D-принтери: будова і функціонування”. Асистент Ганна Землянухіна ознайомила учнів з конструкцією і принципом роботи демонстраційного робота та [...]
  • Участь у Другому міжнародному воркшоп... Участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» 26 березня 2024 доц. кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу НТУУ “КПІ імені Ігоря Сікорського” Волянський Р.С. прийняв участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» (http://www.ans.nau.edu.ua/acasd/), який було організованому на базі Факультету аеронавігації, електроніки та телекомунікацій НАУ. Доповідь “MODIFIED CHUA’S [...]
  • Перелік освітніх компонентів, підгото... Перелік освітніх компонентів, підготовка за якими у другому семестрі 2023-2024 н.р. буде здійснюватися в очному режимі Шановні здобувачі та колеги, у вкладеному файлі знаходиться інформація щодо освітніх компонентів, за якими кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу у другому семестрі 2023-2024 н.р. планує здійснювати практичну підготовку з окремих видів занять в очному [...]
  • Участь у The 3rd International Works... Участь у Міжнародному ІТ-семінарі “The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)” Викладачі кафедри взяли участь у Міжнародному ІТ-семінарі «The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)», що відбувся 22-24 листопада в м. Тернопіль. Представлена доповідь «Neural network based estimator of the electrode deviation in robotic welding [...]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования