ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Концепція паливних елементів ZeroE від Airbus

Компанія Airbus представила нову конфігурацію в рамках своєї програми ZEROe, яка може дозволити пасажирським літакам літати далі, ніж будь-коли раніше, з нульовими викидами. Так звана «конфігурація гондоли» складається з шести знімних пропелерних силових установок на паливних елементах, встановлених під крилами.

У вересні Airbus повідомила подробиці досліджень нових літаків з водневим двигуном. Виробник літаків представив три концепції першого в світі комерційного літака з нульовим рівнем викидів, який може бути введений в експлуатацію до 2035 року. Всі ці концепції під кодовою назвою ZEROe засновані на водні в якості основного джерела енергії, але кожен використовує свій підхід.

Тепер Airbus представляє оновлену інформацію про свою майбутню програму, демонструючи нову конфігурацію «гондоли» і заявляючи, що в даний час проводить дослідження, щоб оцінити, наскільки комерційно доцільним буде такий підхід для великих комерційних літаків, повідомляє electrive.com.

«Конфігурація« гондоли» – це, по суті, розподілена силова установка на паливних елементах, яка передає тягу до літака через шість двигунів, розташованих уздовж крила, – каже Матьє Томас, головний архітектор літака програми ZEROe. «У водневих паливних елементів дуже різні конструктивні особливості, тому ми знали, що повинні розробити унікальний підхід».

Кожна капсула по суті являє собою автономну силову установку, оснащену восьмілопастним гвинтом, електродвигунами, паливним елементом, силовою електронікою, баком для рідкого водню, системою охолодження і набором допоміжних пристроїв. «Водень і повітря надходять в паливні елементи для вироблення електричної енергії. Силовий перетворювач перетворює струм для керування електричними двигунами, на валу яких під’єднано пропелер», – йдеться в повідомленні Airbus.

Модулі, в свою чергу, можна видалити, що розробник називає «вражаючою особливістю». За його словами, їх можна розібрати і зібрати в рекордно короткі терміни. За його словами, це забезпечує практичне і швидке рішення для обслуговування та, можливо, заправки воднем в аеропортах.

 

Airbus заявляє, що подала заявку на патент на конфігурацію «гондоли», але в той же час застерігає від очікувань занадто вражаючих результатів: «Ще належить виконати велику роботу, щоб визначити, чи може ця конфігурація бути відповідним рішенням. На даний момент це залишається одним з багатьох цікавих технологічних варіантів, які розглядають інженери Airbus». Airbus планує прийняти рішення про те, який концепт буде виведений на ринок в 2025 році.

Similar posts
  • День відкритих дверей 18 травня 2024 Факультет електроенерготехніки та автоматики запрошує всіх охочих на День відкритих дверей Розмірковуєш, яку спеціальність обрати? Як щодо спеціальності від якої залежить комфорт людства та робота всіх галузей? 141 спеціальність відкриває світ електротехнічних, енергетичних та електромеханічних явищ. Цікавишся, що потрібно зробити, щоб забезпечити стабільне та безперебійне живлення осель, підприємств та промисловості? Або як здійснюється моніторинг роботи [...]
  • Збори трудового колективу кафедри Збори трудового колективу кафедри 1 квітня відбулися збори трудового колективу кафедри автоматизації електромеханічних систем та електропривода Національного технічного університету Украіни “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”. На зборах висунуто та обговорено кандидатури до участі у конкурсі на посаду ректора університету. За результатами таємного голосування висунуто для участі у конкурсі на посаду ректора Національного технічного університету [...]
  • Інженерний тиждень “KPISchool&#... Інженерний тиждень “KPISchool” на кафедрі АЕМС ЕП Викладачі кафедри АЕМС-ЕП взяли активну участь у Інженерному тижні “KPISchool”, який традиційно проводиться протягом весняних канікул для учнів 8-11 класів. Заняття відбулося 25 березня 2024 року за темою “Електромобілі, роботи та 3D-принтери: будова і функціонування”. Асистент Ганна Землянухіна ознайомила учнів з конструкцією і принципом роботи демонстраційного робота та [...]
  • Участь у Другому міжнародному воркшоп... Участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» 26 березня 2024 доц. кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу НТУУ “КПІ імені Ігоря Сікорського” Волянський Р.С. прийняв участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» (http://www.ans.nau.edu.ua/acasd/), який було організованому на базі Факультету аеронавігації, електроніки та телекомунікацій НАУ. Доповідь “MODIFIED CHUA’S [...]
  • Перелік освітніх компонентів, підгото... Перелік освітніх компонентів, підготовка за якими у другому семестрі 2023-2024 н.р. буде здійснюватися в очному режимі Шановні здобувачі та колеги, у вкладеному файлі знаходиться інформація щодо освітніх компонентів, за якими кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу у другому семестрі 2023-2024 н.р. планує здійснювати практичну підготовку з окремих видів занять в очному [...]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Партнёры

Центр международного образования