ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ЗМІНИ ВТРАТ ДВОХ ДВОДВИГУННИХ СТРІЧКОВИХ КОНВЕЄРІВ

ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ЗМІНИ ВТРАТ ДВОХ ДВОДВИГУННИХ СТРІЧКОВИХ КОНВЕЄРІВ

ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ЗМІНИ ВТРАТ ДВОХ ДВОДВИГУННИХ СТРІЧКОВИХ КОНВЕЄРІВ
Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Лещенко В.Д., студент

Вступ. Одними з найбільш перспективних транспортних систем, що використовуються в гірничорудній та вугільній промисловостях, є високопродуктивні магістральні стрічкові конвеєри, довжина яких досягає до 7 км в одному ставі, зі встановленою потужністю понад 4 тис. кВт. Як правило, такі системи оснащені багатодвигунними електроприводами при різній конфігурації розташування їх вздовж транспортної лінії. Досить перспективним є встановлення додаткового електродвигуна у хвостовій частині конвеєра, для забезпечення компенсації опору холостої гілки, що знижує величину як максимального, так і середнього натягу пружнов’язкого тягового елемента по замкнутому контуру та істотно підвищує експлуатаційні та економічні показники [1]. Разом з тим при виборі схеми встановлення приводних елементів важливим фактором є енергетична ефективність транспортної системи. Отже, актуальним завданням є проведення дослідження енергетичних втрат в електромеханічних системах для різних варіантів розподілу приводних станцій вздовж траси конвеєра.

Мета роботи. Провести дослідження втрат енергії в електромеханічних системах (ЕМС) конвеєра та виконати порівняльний аналіз для двох варіантів: при розташуванні приводної станції в головній частині, та при розташуванні одного електродвигуна у хвостовій, а другого – в головній частинах конвеєра.

Матеріали і результати досліджень. Дослідження режимів роботи обох конвеєрів базується на використанні моделі електромеханічної системи [2], функціональна схема якої приведена на рис. 1…

Для дослідження режимів роботи стрічкового конвеєра з урахуванням методики [3] складено чотиримасову модель руху пружно-в’язкої системи для двох варіантів розташування електроприводу. Математичний опис руху тягового елементу отримано на основі рівняння Лагранжа 2-го роду, модель керованого асинхронного електропривода в системі координат статора a-b та стандартного перетворювача частоти отримані відомими методами [3, 4].

ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ЗМІНИ ВТРАТ ДВОХ ДВОДВИГУННИХ СТРІЧКОВИХ КОНВЕЄРІВ Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Лещенко В.Д., студент (pdf)

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования