ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Режим роботи КПІ в період посиленого карантину

Київ в червоній зоні з 20 березня. Який режим роботи університету в період посилених карантинних заходів?

▫️ Згідно рішення постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій,
протокол № 20 від 18.03.2021 (https://kyivcity.gov.ua/img/item/general/6555.pdf):
• п. 1.12 «заборонено відвідування закладів освіти незалежно від форми власності її здобувачами, крім здобувачів закладів дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»
• п. 2. Органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності забезпечити, на період з 00:00 годин 20 березня 2021 року до 00:00 годин 09 квітня 2021 року, з метою обмеження скупчення осіб в транспорті та на шляхах прямування на роботу (з роботи), установити, із збереженням заробітної плати, для працівників режим дистанційної (надомної) роботи, крім працівників, для яких неможливо встановити режим дистанційної (надомної) роботи у зв’язку з характером виконуваних завдань

▫️ Відповідно до зазначених пунктів на період оголошених посилених карантинних обмежень з 00:00 годин 20 березня 2021 року до 24:00 годин 09 квітня 2021 року КПІ ім. Ігоря Сікорського працює згідно раніше прийнятих наказів та розпоряджень по університету. Звертаємо увагу на головне:
• весь освітній процес переводиться виключно у дистанційний режим (лекційні, практичні, лабораторні заняття, проведення досліджень в лабораторіях; проходження практики на базі університету, сесії і тд.);
• керівникам структурних підрозділів продовжити дію карантинних заходів щодо часткового переведення працівників на роботу в дистанційному (гнучкому) режимі, виконання інших видів робіт (організаційна, методична, наукова інша педагогічна діяльність тощо) або переходу на інший режим робочого часу, залежно від функціональних обов’язків та умов роботи працівників структурного підрозділу. Оформлення простою можливе виключно з поважних причин.
• на період локдауну переносяться будь-які очні масові заходи в університеті (прийоми делегацій, семінари, зустрічі з партнерами та ін.).

Similar posts
  • Факультет електроенерготехніки та авт... Факультет електроенерготехніки та автоматики запрошує всіх охочих на День відкритих дверей онлайн 🔸 Розмірковуєш, яку спеціальність обрати? Як щодо спеціальності від якої залежить комфорт людства та робота всіх галузей? 🔸 141 спеціальність відкриває світ електротехнічних, енергетичних та електромеханічних явищ. Цікавишся, що потрібно зробити, щоб забезпечити стабільне та безперебійне живлення осель, підприємств та промисловості? Або як [...]
  • Курси в Рочестерському університеті (... Курси в Рочестерському університеті (Нью-Йорк, США) З цього року студенти кафедри мають шанс безкоштовно проходити онлайн-курси в Рочестерському університеті технологій (Roschester Institute of Technology, RIT), NY. Студенти бакалаврату, які успішно пройшли курси Теорії автоматичного керування (студенти 3-4 курсів), а також студенти магістратури можуть пройти курс Мехатроніки, а студенти магістратури і аспірантури можуть подаватися на курси [...]
  • Підготовчі курси КПІ Підготовчі курси КПІ Підготовчі курси КПІ, який вже багато років поспіль є лідером вищої технічної освіти в Україні, це запорука успішного складання ЗНО і ДПА. Система підготовки вступників працює вже понад 20 років, і за цей час більш як 100 тисяч наших слухачів стали студентами найкращих ЗВО України. Очно чи дистанційно, розгорнуто чи оперативно, починаючи [...]
  • Написання мотиваційного листа при вст... Написання мотиваційного листа при вступі до КПІ ім. Ігоря Сікорського З дня оголошення про написання мотиваційного листа при вступі і до сьогодні приймальна комісія КПІ щодня отримує безліч запитань: а які вимоги, а як звертатися, чи потрібно писати адресу та багато-багато інших типових питань. Нижче ми наводимо основні вимоги до написання мотиваційних листів та відповіді [...]
  • Реєстрація електронних кабінетів всту... Реєстрація електронних кабінетів вступників у 2022 р 📌 Шановні вступники, з 01 липня 2022 розпочалась реєстрація електронних кабінетів вступників у 2022 р та завантаження необхідних документів на офіційному сайті Вступної кампанії vstup.edbo.gov.ua. 📌 Просимо звернути увагу на процедуру завантаження документів та перевірити актуальність e-mail і номера телефону! 📌 Міністерство освіти та науки України підготувало відеокерівництво [...]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования