СИНТЕЗ АПЕРІОДИЧНОГО РЕГУЛЯТОРА ПОТОКОЗЧЕПЛЕННЯ РОТОРА ЕНЕРГООЩАДНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ
СИНТЕЗ АПЕРІОДИЧНОГО РЕГУЛЯТОРА ПОТОКОЗЧЕПЛЕННЯ РОТОРА ЕНЕРГООЩАДНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ Приймак Б.І., ст. викладач, к.т.н, Денисюк С.А., магістрант, Федіна В.П., магістрант
У класичному векторному керуванні асинхронними двигунами (АД), як відомо, здійснюється декомпозиція об’єкта керування на дві частини та реалізуються дві автономні системи автоматичного регулювання (САР) цих частин: САР швидкості (положення) та САР потокозчеплення ротора двигуна. В енергоощадних АЕП магнітний потік двигуна не стабілізується на номінальному рівні, як це має місце у звичайних приводах без енергозаощадження, а підтримується на оптимальному для кожного значення момента навантаження та швидкості двигуна рівні.
Енергооптимальне значення потокозчеплення, яке визначається у підсистемі оптимізації енерговитрат, являється сигналом завдання для САР потокозчеплення ротора двигуна. Серед показників якості цієї системи важливе місце займає швидкодія, що пов’язано із двома причинами.