ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ
Долганов О.О., Лозада Ф., магістранти, Приймак Б.І., к.т.н., доц.

Тема підвищення енергетичної ефективності тягових асинхронних приводів електричних транспортних засобів є актуальною та важливою. У трамваях, тролейбусах та електровозах це дозволить досягти істотного зменшення споживання електроенергії. А в автономному електротранспорті, зокрема в електромобілях, застосування асинхронних двигунів (АД) з економічним керуванням крім енергозбереження також сприятиме збільшенню пробігу без перезаряджання батареї та зменшенню ємності батареї.

На сьогодні відомо чимало робіт, де автори пропонують варіанти алгоритмів керування АД зі зменшенням втрат потужності. Проте тема енергетичних властивостей АД при керуванні з мінімізацією сумарних втрат потужності на швидкостях як нижчих, так і вищих за номінальну ще не достатньо висвітлена у літературі. Саме цій темі присвячена дана стаття.

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ Долганов О.О., Лозада Ф., магістранти, Приймак Б.І., к.т.н., доц. (pdf)

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Партнёры

Центр международного образования