факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА
Ю. О. Захарченко, С. М. Пересада, В. М. Пижов

Вступ. З моменту створення першого літального апарату і до сьогодні, літаки працюють на вуглецевому паливі, яке має високу питому кількість енергії на одиницю маси, забезпечуючи величезну потужність, необхідну для підйому великих комерційних лайнерів для подорожі по всьому світу. Але з скороченням запасів нафти та збільшення викидів парникових газів майбутнє авіації залежить від електричних літальних апаратів. Основні переваги електричних літаків: відсутність викидів СО2; відсутність акустичного шуму; коефіцієнт корисної дії електроприводу >86% [1]; низька вартість перельоту (~0.2$/км). На заміну двигуна внутрішнього згорання та вуглецевого палива використовують електричні двигуни та акумуляторні батареї. В якості тягового електричного двигуна найчастіше використовуються синхронні двигуни з постійними магнітами (СДПМ), які характеризуються високими значеннями коефіцієнту корисної дії, коефіцієнту потужності та покращеними масо-габаритними показниками. Даний тип машин отримав значний розвиток у зв’язку з прогресом в області магнітних матеріалів і напівпровідникової техніки. Їх потужність може варіюватися від ват до кількох сотень кіловат. Так як коефіцієнт корисної дії є максимальним тільки при номінальному навантаженні двигуна, постає проблема в коректному розрахунку потужності, за якою обирають двигун, однак методика розрахунку потужності для літака відсутня в зв’язку з початком розвитку електричного літального транспорту.

Мета роботи. Розробка методики розрахунку необхідної потужності тягового електричного двигуна для літального апарату горизонтального зльоту.

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА Ю. О. Захарченко, С. М. Пересада, В. М. Пижов

Статистика



За результатами 2 семестру

2019/2020 навчального року


Всього навчається: 162,
з них на бюджеті: 157.

Оголошення



Увага

Всі форми навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського переводяться на дистанційне навчання з 12.03.2020 по 03.04.2020. Освітній процес реалізувується з використанням електронних кабінетів в системі "Електронний кампус" та інших засобів зв'язку.
Всі масові заходи на цей час на території університету заборонені.
Бережіть себе та не хворійте.

Очні консультації під час карантину.


Згідно з наказом КМУ № 211 відвідування закладів освіти її здобувачами заборонено, тому всі питання вирішуються у динстанційному режимі.
У випадку виникнення критичних запитань щодо навчального процесу, які не можна вирішити дистанційно, потрібно записатись на консультацію з 10.00 до 13.00 через Telegram або телефоном
+380 (95) 794-45-98.
Решетник Віктор Сергійович.

Дистанційні консультації доступні зі всіма викладачами з 9:00 до 17:00 через інтернет. Контакти викладачів можете дізнатися у старост.

Партнери