Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА
Ю. О. Захарченко, С. М. Пересада, В. М. Пижов

Вступ. З моменту створення першого літального апарату і до сьогодні, літаки працюють на вуглецевому паливі, яке має високу питому кількість енергії на одиницю маси, забезпечуючи величезну потужність, необхідну для підйому великих комерційних лайнерів для подорожі по всьому світу. Але з скороченням запасів нафти та збільшення викидів парникових газів майбутнє авіації залежить від електричних літальних апаратів. Основні переваги електричних літаків: відсутність викидів СО2; відсутність акустичного шуму; коефіцієнт корисної дії електроприводу >86% [1]; низька вартість перельоту (~0.2$/км). На заміну двигуна внутрішнього згорання та вуглецевого палива використовують електричні двигуни та акумуляторні батареї. В якості тягового електричного двигуна найчастіше використовуються синхронні двигуни з постійними магнітами (СДПМ), які характеризуються високими значеннями коефіцієнту корисної дії, коефіцієнту потужності та покращеними масо-габаритними показниками. Даний тип машин отримав значний розвиток у зв’язку з прогресом в області магнітних матеріалів і напівпровідникової техніки. Їх потужність може варіюватися від ват до кількох сотень кіловат. Так як коефіцієнт корисної дії є максимальним тільки при номінальному навантаженні двигуна, постає проблема в коректному розрахунку потужності, за якою обирають двигун, однак методика розрахунку потужності для літака відсутня в зв’язку з початком розвитку електричного літального транспорту.

Мета роботи. Розробка методики розрахунку необхідної потужності тягового електричного двигуна для літального апарату горизонтального зльоту.

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 1. РОЗРАХУНОК І ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЕЛЕКТРИЧНОГО ДВИГУНА Ю. О. Захарченко, С. М. Пересада, В. М. Пижов

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement



Educational process, 2 semester

By the decision of the Administrative Council and the selection committee of Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, the educational process for full-time and part-time higher education applicants will begin from February 01, 2021/22 academic year. University is in distant mode until 19.03.2022.

The last announcements



Center for International Education