ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Теряєв В.І., к.т.н., доц.; Хітько М.А., Михайлов М.В. магістранти 6 курсу

В різних галузях промисловості і транспорту існує необхідність безпосереднього здійснення поступального руху виконуючих органів. З цією метою доцільним є застосування лінійних асинхронних двигунів (ЛАД). Їх основними перевагами є висока надійність, простота конструкції та відсутність механічних передаточних пристроїв. Проте ЛАД характеризуються рядом особливостей, які потрібно враховувати при розробці та впровадженні лінійних електроприводів, а саме: збільшеним робочим повітряним зазором та підвищеними, внаслідок цього, потоками розсіювання, насиченням та розімкненістю магнітопроводу, що призводять до виникнення поздовжніх кінцевих ефектів, зниження ККД та коефіцієнта потужності.

ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Теряєв В.І., к.т.н., доц.; Хітько М.А., Михайлов М.В. магістранти 6 курсу(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Подача документів

Увага! До 24.07.18 можна подати документи в електронному вигляді на спеціальність 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітню програму підготовки (спеціалізацію)
Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”.

При виникненні питань звертайтесь до нас у консультаційний центр або за телефоном, детальніше тут.

Партнери