ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНО-ІНДУКТОРНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА Костомаха В.Г., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.

В сучасному тяговому електроприводі використовуються двигуни
змінного струму, зокрема синхронні двигуни з постійними магнітами. Недолік
синхронного тягового електропривода з постійними магнітами полягає у
відсутності якісного керування полем збудження. В таких умовах
перспективним може бути тяговий електропривод змінного струму на основі
вентильно-індукторного двигуна з незалежним збудженням (ВІД НЗ) [1].

ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНО-ІНДУКТОРНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА Костомаха В.Г., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Вітаємо абітурієнтів із закінченням вступної компанії! За результатами конкурсних відборів на кафедру поступили на навчання за кошти держбюджету 30 студентів на основі диплому про середню освіту, 20 студентів-прискоренників, а також 27 магістрів професіональної програми підготовки (+ 3 контрактника та 1 іноземець), 3 магістри наукової програми підготовки.

Партнери