ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНО-ІНДУКТОРНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА Костомаха В.Г., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.

В сучасному тяговому електроприводі використовуються двигуни
змінного струму, зокрема синхронні двигуни з постійними магнітами. Недолік
синхронного тягового електропривода з постійними магнітами полягає у
відсутності якісного керування полем збудження. В таких умовах
перспективним може бути тяговий електропривод змінного струму на основі
вентильно-індукторного двигуна з незалежним збудженням (ВІД НЗ) [1].

ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНО-ІНДУКТОРНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА Костомаха В.Г., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Подача документів

Увага! До 24.07.18 можна подати документи в електронному вигляді на спеціальність 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітню програму підготовки (спеціалізацію)
Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”.

При виникненні питань звертайтесь до нас у консультаційний центр або за телефоном, детальніше тут.

Партнери