ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНО-ІНДУКТОРНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА Костомаха В.Г., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.

В сучасному тяговому електроприводі використовуються двигуни
змінного струму, зокрема синхронні двигуни з постійними магнітами. Недолік
синхронного тягового електропривода з постійними магнітами полягає у
відсутності якісного керування полем збудження. В таких умовах
перспективним може бути тяговий електропривод змінного струму на основі
вентильно-індукторного двигуна з незалежним збудженням (ВІД НЗ) [1].

ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНО-ІНДУКТОРНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА Костомаха В.Г., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018


Всього навчається: 195
з них: 185 на бюджеті.
Отримують стипендію:89
з них підвищену: 7.

Оголошення



Дні відкритих дверей

З 26 по 30 березня проводитимуться дні відкритих дверей. Запрошуємо на екскурсію лабораторіями кафедри і всього факультету та семінар “Вступна кампанія 2018”.

Партнери