ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

АНАЛІТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ МЕЖІ ЗОН ШВИДКОСТІ ВЕКТОРНО- КЕРОВАНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ МОМЕНТА ДВИГУНА Приймак Б.І., к.т.н., доц., Романчук Я.В., магістрант

АНАЛІТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ МЕЖІ ЗОН ШВИДКОСТІ ВЕКТОРНО КЕРОВАНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ МОМЕНТА ДВИГУНА

АНАЛІТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ МЕЖІ ЗОН ШВИДКОСТІ ВЕКТОРНО КЕРОВАНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ МОМЕНТА ДВИГУНА Приймак Б.І., к.т.н., доц., Романчук Я.В., магістрант

Векторне екстремальне керування асинхронним електроприводом (АЕП) з максимізацією момента двигуна дозволяє досягти високого ступеня використання енергетичних ресурсів асинхронного двигуна (АД) та силового перетворювача і, відповідно, суттєво поліпшити характеристики привода. При такому керуванні стає кращою перевантажувальна здатність, а також істотно поліпшуються динамічні властивості АЕП в області високих швидкостей ротора. На відміну від класичного алгоритму векторного керування [1], де зниження магнітного поля двигуна починається з його номінальної швидкості, при екстремальному керуванні АД ця швидкість є іншою і зазвичай визначається чисельним шляхом [2]. Проте для аналізу характеристик та налаштування параметрів АЕП з екстремальним керуванням корисно мати аналітичний вираз для цієї величини. Цій задачі присвячена дана стаття.

АНАЛІТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ МЕЖІ ЗОН ШВИДКОСТІ ВЕКТОРНО- КЕРОВАНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ МОМЕНТА ДВИГУНА Приймак Б.І., к.т.н., доц., Романчук Я.В., магістрант(pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Оголошення



Освітній процес у 2 семестрі 2022/23 н.р. згідно рекомендацій МОН розпочнеться з 6 лютого 2023 року в ДИСТАНЦІЙНОМУ режимі.


Останні оголошення

Партнери

Центр міжнародної освіти