ПРИНЦИП ПРЯМОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ СИНХРОННОГО ДВИГУНА ІЗ ЗБУДЖЕННЯМ ВІД ПОСТІЙНИХ МАГНІТІВ Муравинець Ю.С., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц.

ПРИНЦИП ПРЯМОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ СИНХРОННОГО ДВИГУНА ІЗ ЗБУДЖЕННЯМ ВІД ПОСТІЙНИХ МАГНІТІВ

ПРИНЦИП ПРЯМОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ СИНХРОННОГО ДВИГУНА ІЗ ЗБУДЖЕННЯМ ВІД ПОСТІЙНИХ МАГНІТІВ Муравинець Ю.С., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц.

Синхронний двигун зі збудженням від постійних магнітів (СДПМ), завдяки своїм високим експлуатаційним характеристикам, є найбільш перспективною машиною в діапазоні малих і середніх потужностей. Їх переваги полягають у відсутності струмознімаючих контактів, великій перевантажувальній здатності, низькій електромагнітній інерційності, високих енергетичних і масогабаритних показниках.

Ці якості виділяють їх з ряду всіх інших машин і забезпечують їм застосування в системах автоматики, приводах подачі верстатів, прецизійних системах стеження, а також системах, де стабільність швидкості є первинною вимогою, що пред’являється до технологічного процесу. Для керування електромагнітним моментом СДПМ застосовують системи полеорієнтованого (векторного) і прямого керування (Direct Torque Control). Ці системи були розроблені в 70 – 80-х рр. XX ст. Обидві системи контролюють момент і магнітний потік для точного відпрацювання заданих траєкторій руху при різних збурюючих впливах.

ПРИНЦИП ПРЯМОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ СИНХРОННОГО ДВИГУНА ІЗ ЗБУДЖЕННЯМ ВІД ПОСТІЙНИХ МАГНІТІВ Муравинець Ю.С., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц. (pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Залікова сесія

17.12.18 - 08.01.19

Екзаменаційна сесія

14.01.19 - 27.01.19

Додаткова залікова сесія

21.01.19 - 26.01.19


100 років ФЕА !

В 2018 році нашому факультетові виконалося 100 років. Вітаємо викладачів, випускників та студентів з цією визначною датою.

Партнери