СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ З ВЛАСТИВОСТЯМИ СЛАБКОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДО ЗМІНИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ОПОРУ СТАТОРА Островерхов М.Я., к.т.н., доц., Левицький Д.М., магістрант

Сучасний період розвитку електромеханічних систем
характеризується постановкою і вирішенням технологічних задач, що
враховують неточність знань про об’єкти керування і зовнішні збурення, що
діють на них. Задачі синтезу регулятора і оцінки стану з врахуванням
невизначеності в моделі об’єкта і характеристиках вхідних збурень є одними з
основних в сучасній теорії керування. Їх важливість обумовлена в першу чергу
тим, що майже в кожній технологічній задачі присутня невизначеність в моделі
об’єкта (математична модель об’єкта, що отримана на основі теорії чи в
результаті ідентифікації, відрізняється від реальної технічної системи) і в
класах вхідних збурень. В результаті параметричних збурень умови оптимізації
порушуються, що призводить до погіршення динамічних показників системи. В
синхронному електроприводі може змінюватися значення електричного опору
обмотки статора внаслідок нагрівання двигуна.

СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ З ВЛАСТИВОСТЯМИ СЛАБКОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДО ЗМІНИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ОПОРУ СТАТОРА Островерхов М.Я., к.т.н., доц., Левицький Д.М., магістрант(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



100 років ФЕА!


В цьому році виконується 100 років ФЕА. Вітаємо викладачів, випускників та студентів з цією визначною датою. Всі хто бажає внести вклад, відтворити історію факультету, запрошуємо надсилати пропозиції на почтову адресу svkorol ON ukr.net.

Партнери