СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ З ВЛАСТИВОСТЯМИ СЛАБКОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДО ЗМІНИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ОПОРУ СТАТОРА Островерхов М.Я., к.т.н., доц., Левицький Д.М., магістрант

Сучасний період розвитку електромеханічних систем
характеризується постановкою і вирішенням технологічних задач, що
враховують неточність знань про об’єкти керування і зовнішні збурення, що
діють на них. Задачі синтезу регулятора і оцінки стану з врахуванням
невизначеності в моделі об’єкта і характеристиках вхідних збурень є одними з
основних в сучасній теорії керування. Їх важливість обумовлена в першу чергу
тим, що майже в кожній технологічній задачі присутня невизначеність в моделі
об’єкта (математична модель об’єкта, що отримана на основі теорії чи в
результаті ідентифікації, відрізняється від реальної технічної системи) і в
класах вхідних збурень. В результаті параметричних збурень умови оптимізації
порушуються, що призводить до погіршення динамічних показників системи. В
синхронному електроприводі може змінюватися значення електричного опору
обмотки статора внаслідок нагрівання двигуна.

СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ З ВЛАСТИВОСТЯМИ СЛАБКОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДО ЗМІНИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ОПОРУ СТАТОРА Островерхов М.Я., к.т.н., доц., Левицький Д.М., магістрант(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018


Всього навчається: 195
з них: 185 на бюджеті.
Отримують стипендію:89
з них підвищену: 7.

Оголошення



Дні відкритих дверей

З 26 по 30 березня проводитимуться дні відкритих дверей. Запрошуємо на екскурсію лабораторіями кафедри і всього факультету та семінар “Вступна кампанія 2018”.

Партнери