СИНТЕЗ АЛГОРИТМУ ІДЕНТИФІКАЦІЇ АКТИВНОГО ОПОРУ СТАТОРА І РОТОРА АСИНХРОННОГО ДВИГУНА ПРИ НЕРУХОМОМУ РОТОРІ Пересада С.М., д.т.н., проф.,;Коноплінський М.А., Приступа Д.Л. аспіранти

Основним недоліком сучасних алгоритмів векторного керування
асинхронним двигуном (АД), являється їх чутливість до варіацій активного опору
ротора, точне значення якого недоступне для вимірювання. Відомі алгоритми
ідентифікації активного опору ротора потребують знання активного опору статора.
Отже, створення алгоритмів одночасної ідентифікації активних опорів статора і ротора АД при початковій ідентифікації системи є актуальним науковим завданням.

СИНТЕЗ АЛГОРИТМУ ІДЕНТИФІКАЦІЇ АКТИВНОГО ОПОРУ СТАТОРА І РОТОРА АСИНХРОННОГО ДВИГУНА ПРИ НЕРУХОМОМУ РОТОРІ Пересада С.М., д.т.н., проф.,;Коноплінський М.А., Приступа Д.Л. аспіранти(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



За рішенням НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорьского" на нашій кафедрі будуть навчатися в магістратурі на бюджеті 3 наукових та 27 професійних магістрів у 2018/2019 н.р. Також було розширено кількість бюджетних місць для прискоренників першого курсу, які поступають за дипломом "молодший спеціаліст".

Партнери