АЛГОРИТМ БЕЗДАВАЧЕВОГО КЕРУВАННЯ КУТОВОЮ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ Ковбаса С.М., к.т.н., доц. ; Онанко А.Ю., асп.; Поляков Г.В., магістрант

Системи керування електроприводом на основі синхронних
двигунів (СД) знайшли широке застосування завдяки високій стабільності
регулювання кутової швидкості. Не дивлячись на те, що всі комерційні
синхронні ЕП випускаються із вбудованими давачами швидкості/положення,
створення бездавачевих синхронних ЕП є актуальною задачею, оскільки
давачі знижують надійність системи, погіршують масогабаритні показники,
крім того при визначенні швидкості шляхом диференціювання кута повороту,
завади можуть впливати на процес керування.

АЛГОРИТМ БЕЗДАВАЧЕВОГО КЕРУВАННЯ КУТОВОЮ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ Ковбаса С.М., к.т.н., доц. ; Онанко А.Ю., асп.; Поляков Г.В., магістрант(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



За рішенням НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорьского" на нашій кафедрі будуть навчатися в магістратурі на бюджеті 3 наукових та 27 професійних магістрів у 2018/2019 н.р. Також було розширено кількість бюджетних місць для прискоренників першого курсу, які поступають за дипломом "молодший спеціаліст".

Партнери