ГНУЧКІСТЬ КЕРУВАННЯ ДВИГУНАМИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА БАЗІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ABB DCS800 Пушкар М.В., асистент, Ульянченко С.В., магістрант, Кіселичник О.І., доцент, к.т.н.

Типовими найбільш розповсюдженими системами керування двигунами постійного струму (ДПС) є двоконтурна система підпорядкованого керування швидкістю, двозонна система керування швидкістю з ослабленням магнітного поля та система керування моментом. Раніше реалізація кожної з систем вимагала зміни апаратної частини, перепаювання елементів згідно параметрів синтезованих регуляторів та розрахованих коефіцієнтів зворотного зв’язку, а також використання додаткових блоків для двозонних систем. Комплектні електроприводи розроблялись лише під певний вид датчиків швидкості. Сучасні інтелектуальні перетворювачі забезпечують зміну типових структур програмним шляхом, надають змогу вибору типів датчиків швидкості, процедура настроювання автоматизована та надаються широкі можливості по моніторингу за рахунок комунікації перетворювача з комп’ютером.

ГНУЧКІСТЬ КЕРУВАННЯ ДВИГУНАМИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА БАЗІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ABB DCS800 Пушкар М.В., асистент, Ульянченко С.В., магістрант, Кіселичник О.І., доцент, к.т.н.(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



100 років ФЕА!


В цьому році виконується 100 років ФЕА. Вітаємо викладачів, випускників та студентів з цією визначною датою. Всі хто бажає внести вклад, відтворити історію факультету, запрошуємо надсилати пропозиції на почтову адресу svkorol ON ukr.net.

Партнери