ГНУЧКІСТЬ КЕРУВАННЯ ДВИГУНАМИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА БАЗІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ABB DCS800 Пушкар М.В., асистент, Ульянченко С.В., магістрант, Кіселичник О.І., доцент, к.т.н.

Типовими найбільш розповсюдженими системами керування двигунами постійного струму (ДПС) є двоконтурна система підпорядкованого керування швидкістю, двозонна система керування швидкістю з ослабленням магнітного поля та система керування моментом. Раніше реалізація кожної з систем вимагала зміни апаратної частини, перепаювання елементів згідно параметрів синтезованих регуляторів та розрахованих коефіцієнтів зворотного зв’язку, а також використання додаткових блоків для двозонних систем. Комплектні електроприводи розроблялись лише під певний вид датчиків швидкості. Сучасні інтелектуальні перетворювачі забезпечують зміну типових структур програмним шляхом, надають змогу вибору типів датчиків швидкості, процедура настроювання автоматизована та надаються широкі можливості по моніторингу за рахунок комунікації перетворювача з комп’ютером.

ГНУЧКІСТЬ КЕРУВАННЯ ДВИГУНАМИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА БАЗІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ABB DCS800 Пушкар М.В., асистент, Ульянченко С.В., магістрант, Кіселичник О.І., доцент, к.т.н.(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Вітаємо абітурієнтів із закінченням вступної компанії! За результатами конкурсних відборів на кафедру поступили на навчання за кошти держбюджету 30 студентів на основі диплому про середню освіту, 20 студентів-прискоренників, а також 27 магістрів професіональної програми підготовки (+ 3 контрактника та 1 іноземець), 3 магістри наукової програми підготовки.

Партнери