ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ КОМПЕНСАЦІЇ ЛЮФТА ІЗ ПРУЖНІМ ЕЛЕМЕНТОМ Теряєв В.І., доц.; Мельник А.О., магістрант 6 курсу

Актуальною проблемою для верстатобудування, робототехніки,
слідкуючих систем різного технологічного призначення є підвищенння
точності електроприводів, яка суттево залежить від похибок у механічних
передачах (МП), обумовлених наявністю люфтів.
Для усунення впливу люфтів використовуються пристрої силової та
електромеханічна вибірки зазорів, які створюють розпір у зубчастому
зачепленні. З цією метою застосовують розрізні зубчасті колеса або додаткові
кінематичні кола з пружними елементами. Перевагами даного методу є
автоматична, постійна і повна вибірка зазорів у кінематичному колі,
компенсація температурних змін та зношування зубців, створення
попереднього натягу в усіх ланках. До недоліків слід віднести внесення
додаткової пружності в кінематичне коло виду “однобічна пружність”.
Метою даного дослідження є вивчення впливу пристроїв вибірки зазорів
на динаміку електроприводу.

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ КОМПЕНСАЦІЇ ЛЮФТА ІЗ ПРУЖНІМ ЕЛЕМЕНТОМ Теряєв В.І., доц.; Мельник А.О., магістрант 6 курсу(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2015/2016


Відмінники: 13
Хорошистів: 131
Відраховано: 2
Всього навчається: 198

Оголошення



EN працевлаштування

До уваги випускників минулих років і спеціалістів 6-го курсу

Всі хто не має місця роботи по спеціальності, яке Вас повністю задовольняє, напишіть на пошту  epa_at_kpi.ua або телефонуйте о94 9249782, є цікаві вакансії.

EN працевлаштування

Партнери