ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ КОМПЕНСАЦІЇ ЛЮФТА ІЗ ПРУЖНІМ ЕЛЕМЕНТОМ Теряєв В.І., доц.; Мельник А.О., магістрант 6 курсу

Актуальною проблемою для верстатобудування, робототехніки,
слідкуючих систем різного технологічного призначення є підвищенння
точності електроприводів, яка суттево залежить від похибок у механічних
передачах (МП), обумовлених наявністю люфтів.
Для усунення впливу люфтів використовуються пристрої силової та
електромеханічна вибірки зазорів, які створюють розпір у зубчастому
зачепленні. З цією метою застосовують розрізні зубчасті колеса або додаткові
кінематичні кола з пружними елементами. Перевагами даного методу є
автоматична, постійна і повна вибірка зазорів у кінематичному колі,
компенсація температурних змін та зношування зубців, створення
попереднього натягу в усіх ланках. До недоліків слід віднести внесення
додаткової пружності в кінематичне коло виду “однобічна пружність”.
Метою даного дослідження є вивчення впливу пристроїв вибірки зазорів
на динаміку електроприводу.

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ КОМПЕНСАЦІЇ ЛЮФТА ІЗ ПРУЖНІМ ЕЛЕМЕНТОМ Теряєв В.І., доц.; Мельник А.О., магістрант 6 курсу(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



За рішенням НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорьского" на нашій кафедрі будуть навчатися в магістратурі на бюджеті 3 наукових та 27 професійних магістрів у 2018/2019 н.р. Також було розширено кількість бюджетних місць для прискоренників першого курсу, які поступають за дипломом "молодший спеціаліст".

Партнери