СИСТЕМА ПІДПОРЯДКОВАНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКІСТЮ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНКЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ Островерхов М.Я., доц.; Ворощенко В.Ю., Манько В.В., бакалаври

Принцип підпорядкованого регулювання координат набув в
електроприводі широкого застосування внаслідок простоти налаштування
регуляторів та обмеження максимальних значень координат [1]. Традиційні
закони керування координатами електропривода, наприклад, модульний та
симетричний оптимум, що синтезовані на основі класичної теорії
автоматичного керування, за своєю природою є компенсаційного типу. Вони
ґрунтуються на компенсації регулятором параметрів об’єкту керування,
зокрема, великих сталих часу. В результаті параметричних збурень умови
оптимізації порушуються, що призводить до погіршення динамічних
показників системи. В електроприводі може змінюватися сумарний момент
інерції внаслідок зміни маси вантажу підйомно-транспортних механізмів чи
положення елементів роботів, активний електричний опір двигуна в результаті
нагрівання, індуктивність в колах збудження при насиченні, коефіцієнт
підсилення силових перетворювачів внаслідок зміни напруги мережі.

СИСТЕМА ПІДПОРЯДКОВАНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКІСТЮ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНКЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ Островерхов М.Я., доц.; Ворощенко В.Ю., Манько В.В., бакалаври(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2015/2016


Відмінники: 13
Хорошистів: 131
Відраховано: 2
Всього навчається: 198

Оголошення



EN працевлаштування

До уваги випускників минулих років і спеціалістів 6-го курсу

Всі хто не має місця роботи по спеціальності, яке Вас повністю задовольняє, напишіть на пошту  epa_at_kpi.ua або телефонуйте о94 9249782, є цікаві вакансії.

EN працевлаштування

Партнери