РОБОТА АНАЛОГОВОГО РЕГУЛЯТОРА ТЕМПЕРАТУРИ У СИСТЕМI КОНДИЦIЮВАННЯ ПОВIТРЯ ЛIТАКА Мацко Б. М., канд. техн. наук.; Селюзкін М. М., студент

У наш час для підтримки життєдіяльності пасажирів в літаках при
різних кліматичних умовах та висотах застосовуються дві основні системи:
система підготовки повітря (СПП) та система кондиціювання повітря
(СКП).Спочатку СПП охолоджує повітря, яке надходить з маршового
реактивного двигуна літака, потім дане повітря потрапляє в СКП. СКП має
блок кондиціювання повітря (БКП) в якому розташовується турбохолодильна
установка, вона охолоджує, фільтрує та зволожує повітря. Далі повітря від БКП
потрапляє в змішувач, а потім по трубопроводу надходить у кабіну пасажирів
та членів екіпажу.

РОБОТА АНАЛОГОВОГО РЕГУЛЯТОРА ТЕМПЕРАТУРИ У СИСТЕМI КОНДИЦIЮВАННЯ ПОВIТРЯ ЛIТАКА Мацко Б. М., канд. техн. наук.; Селюзкін М. М., студент(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Подача документів

Увага! До 24.07.18 можна подати документи в електронному вигляді на спеціальність 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітню програму підготовки (спеціалізацію)
Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”.

При виникненні питань звертайтесь до нас у консультаційний центр або за телефоном, детальніше тут.

Партнери