РОБОТА АНАЛОГОВОГО РЕГУЛЯТОРА ТЕМПЕРАТУРИ У СИСТЕМI КОНДИЦIЮВАННЯ ПОВIТРЯ ЛIТАКА Мацко Б. М., канд. техн. наук.; Селюзкін М. М., студент

У наш час для підтримки життєдіяльності пасажирів в літаках при
різних кліматичних умовах та висотах застосовуються дві основні системи:
система підготовки повітря (СПП) та система кондиціювання повітря
(СКП).Спочатку СПП охолоджує повітря, яке надходить з маршового
реактивного двигуна літака, потім дане повітря потрапляє в СКП. СКП має
блок кондиціювання повітря (БКП) в якому розташовується турбохолодильна
установка, вона охолоджує, фільтрує та зволожує повітря. Далі повітря від БКП
потрапляє в змішувач, а потім по трубопроводу надходить у кабіну пасажирів
та членів екіпажу.

РОБОТА АНАЛОГОВОГО РЕГУЛЯТОРА ТЕМПЕРАТУРИ У СИСТЕМI КОНДИЦIЮВАННЯ ПОВIТРЯ ЛIТАКА Мацко Б. М., канд. техн. наук.; Селюзкін М. М., студент(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Вітаємо абітурієнтів із закінченням вступної компанії! За результатами конкурсних відборів на кафедру поступили на навчання за кошти держбюджету 30 студентів на основі диплому про середню освіту, 20 студентів-прискоренників, а також 27 магістрів професіональної програми підготовки (+ 3 контрактника та 1 іноземець), 3 магістри наукової програми підготовки.

Партнери