РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ТЕСТУВАННЯ АЛГОРИТМУ РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ З НЕЗАЛЕЖНИМ ЗБУДЖЕННЯМ Ковбаса С.М., к.т.н., Воронко А.Б., Приступа Д.Л., магістранти

Алгоритм регулювання кутової швидкості двигуна постійного струму з незалежним збудженням (ДПС з НЗ) приведений в [1] (з використанням датчика швидкості) при математичному моделюванні демонструє високі показники якості регулювання швидкості. Для практичної реалізації алгоритму [1] було розроблено новий лабораторний стенд та виконано програмну реалізацію регуляторів на цифровому сигнальному процесорі.

РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ТЕСТУВАННЯ АЛГОРИТМУ РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ З НЕЗАЛЕЖНИМ ЗБУДЖЕННЯМ Ковбаса С.М., к.т.н., Воронко А.Б., Приступа Д.Л., магістранти(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Вітаємо абітурієнтів із закінченням вступної компанії! За результатами конкурсних відборів на кафедру поступили на навчання за кошти держбюджету 30 студентів на основі диплому про середню освіту, 20 студентів-прискоренників, а також 27 магістрів професіональної програми підготовки (+ 3 контрактника та 1 іноземець), 3 магістри наукової програми підготовки.

Партнери