БЕЗДАВАЧЕВЕ КЕРУВАННЯ КУТОВОЮ ШВИДКІСТЮ ЕЛЕКТРО- ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ Ковбаса С.М., доц.; Онанко А.Ю. магістрант

Проблема бездавачевого керування кутовою швидкістю електрод-
вигунів змінного і постійного струму постає тоді, коли немає можливості
встановити датчик швидкості на вал двигуна по експлуатаційним, технологіч-
ним, вартісним чи іншим обмеженням, і являє собою актуальну проблему
сучасної електромеханіки.
На практиці вирішення цієї проблеми дає досить обнадійливі результати
для двигунів постійного струму (ДПС) [1] та синхронних двигунів, в той час як
для асинхронних двигунів вона в повному обсязі не вирішена (див. [2], [3])
В даній статті показано, яким чином можна розв’язати поставлену задачу
для ДПС, надаючи бездавачевій системі автоматичного керування електропри-
воду властивості які досягаються в системах з вимірюванням кутової швидкості.

БЕЗДАВАЧЕВЕ КЕРУВАННЯ КУТОВОЮ ШВИДКІСТЮ ЕЛЕКТРО- ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ Ковбаса С.М., доц.; Онанко А.Ю. магістрант(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



За рішенням НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорьского" на нашій кафедрі будуть навчатися в магістратурі на бюджеті 3 наукових та 27 професійних магістрів у 2018/2019 н.р. Також було розширено кількість бюджетних місць для прискоренників першого курсу, які поступають за дипломом "молодший спеціаліст".

Партнери