ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ ЛАБОРАТОРНОЇ УСТАНОВКИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНХРОННОГО ВЕКТОРНОКЕРОВАНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ Пересада С.М., д.т.н., проф., Зайченко Ю.М., студент

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ ЛАБОРАТОРНОЇ УСТАНОВКИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНХРОННОГО ВЕКТОРНОКЕРОВАНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ ЛАБОРАТОРНОЇ УСТАНОВКИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНХРОННОГО ВЕКТОРНОКЕРОВАНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ Пересада С.М., д.т.н., проф., Зайченко Ю.М., студент

Сучасні системи керування рухом здебільшого виконуються на основі векторнокерованого синхронного електроприводу. В якості приводного двигуна застосовуються синхронні машини зі збудженням від постійних магнітів. В залежності від конструкції ротора такі машини можуть бути неявнополюсними або явнополюсними, але в обох випадках розподіл магніторушійної сили у повітряному зазорі має синусоїдний характер. Векторне керування синхронними двигунами здійснюється у системі координат ротора, в якій синхронна машина набуває властивостей, подібних до машин постійного струму, що збуджуються від постійних магнітів.

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ ЛАБОРАТОРНОЇ УСТАНОВКИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНХРОННОГО ВЕКТОРНОКЕРОВАНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ Пересада С.М., д.т.н., проф., Зайченко Ю.М., студент (pdf)

Статистика



По результатам 1 семестра

2018/2019 учебного года


Всего студентов: 166,
из них на бюджете: 160.
Получают стипендию: 74,
из них повышенную: 14.

Объявления



Консультационно-информационный центр

На кафедре АЭМС-ЭП с 01.07.2019 начинает работать центр по вопросам поступления абитуриентов по специальности "141 – Электроэнергетика, электротехника и электромеханика", на образовательную программу (специализацию) "Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность". Также работает горячая линия.
Подробнее - по ссылке.

Партнёры