ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

КРОКОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД З ВЕКТОРНИМ КЕРУВАННЯМ Коваленко І.О., к.т.н., доц., Остапець М.О, студент, Остапець Т.О., студент

КРОКОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД З ВЕКТОРНИМ КЕРУВАННЯМ

КРОКОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД З ВЕКТОРНИМ КЕРУВАННЯМ Коваленко І.О., к.т.н., доц., Остапець М.О, студент, Остапець Т.О., студент

Виконані останнім часом наукові дослідження призвели до появи гібридних крокових двигунів із використанням рідкоземельных магнітів, які за своєю потужністю перевершують своїх попередників у кілька разів. У результаті у крокових двигунів з’явилася додаткова конкурентна перевага – це високий момент на малих швидкостях обертання. Наприклад, момент утримання гібридного крокового двигуна в 2-3 рази вищий, ніж у синхронного двигуна еквівалентних масогабаритных показників. Тому використання крокових двигунів у ряді випадків дозволяє виключити редуктор з механічної системи і знизити собівартість автоматичної системи в цілому.

КРОКОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД З ВЕКТОРНИМ КЕРУВАННЯМ Коваленко І.О., к.т.н., доц., Остапець М.О, студент, Остапець Т.О., студент (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Оголошення



Освітній процес у 2 семестрі 2022/23 н.р. згідно рекомендацій МОН розпочнеться з 6 лютого 2023 року в ДИСТАНЦІЙНОМУ режимі.


Останні оголошення

Партнери

Центр міжнародної освіти