КРОКОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД З ВЕКТОРНИМ КЕРУВАННЯМ Коваленко І.О., к.т.н., доц., Остапець М.О, студент, Остапець Т.О., студент

Виконані останнім часом наукові дослідження призвели до появи гібридних крокових двигунів із використанням рідкоземельных магнітів, які за своєю потужністю перевершують своїх попередників у кілька разів. У результаті у крокових двигунів з’явилася додаткова конкурентна перевага – це високий момент на малих швидкостях обертання. Наприклад, момент утримання гібридного крокового двигуна в 2-3 рази вищий, ніж у синхронного двигуна еквівалентних масогабаритных показників. Тому використання крокових двигунів у ряді випадків дозволяє виключити редуктор з механічної системи і знизити собівартість автоматичної системи в цілому.

КРОКОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД З ВЕКТОРНИМ КЕРУВАННЯМ Коваленко І.О., к.т.н., доц., Остапець М.О, студент, Остапець Т.О., студент(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 54,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



За рішенням НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорьского" на нашій кафедрі будуть навчатися в магістратурі на бюджеті 3 наукових та 27 професійних магістрів у 2018/2019 н.р. Також було розширено кількість бюджетних місць для прискоренників першого курсу, які поступають за дипломом "молодший спеціаліст".

Партнери