КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ ЛАБОРАТОРНОГО СТЕНДУ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧАСТОТНО-КЕРОВАНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НЕЕЛЕКТРИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ Пушкар М.В., асистент, Гончаренко О.А., асистент, Букін Д.В., студент

Асинхронні двигуни завдяки вдалому поєднанню габаритних та
технічних характеристик, а також надійності, впевнено посіли чільне місце
серед усіх загальнопромислових двигунів, що використовуються на
підприємствах і виробництвах. Сучасна промисловість потребує
підготовки високоосвічених кадрів, які окрім всього іншого, повинні мати
навички роботи з усіма видами електродвигунів, і насамперед з частотно-
керованими асинхронними двигунами. В даній статті пропонується концепція
створення лабораторного стенду для дослідження асинхронних двигунів, що
керуються за допомогою перетворювачів частоти, що буде використовуватися
для навчання студентів неелектричних спеціальностей.

КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ ЛАБОРАТОРНОГО СТЕНДУ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧАСТОТНО-КЕРОВАНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НЕЕЛЕКТРИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ Пушкар М.В., асистент, Гончаренко О.А., асистент, Букін Д.В., студент(pdf)

Statistics



2017/2018 academic year

1 term / 2 term


Total students: 195 / 187,
on the budget: 185 / 183.
Get a scholarship: 89 / 92,
increased scholarships: 7 / 12.

Announcement



Congratulations with university entrance company! According to the results of the competitive selection, there are students who entered to our department, namely: 30 students on the secondary education diploma diploma, 20 students with junior specialist diploma, and 27 masters of professional training program (plus 3 contractors and 1 foreigner), 3 masters of scientific training program.

Partners