РОЗРОБКА ЗАКОНУ КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ В КОВЗНОМУ РЕЖИМІ Шибіко В.С., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.

РОЗРОБКА ЗАКОНУ КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ В КОВЗНОМУ РЕЖИМІ

РОЗРОБКА ЗАКОНУ КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ В КОВЗНОМУ РЕЖИМІ Шибіко В.С., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф.

Як відомо з робіт С.В. Ємельянова та В.І. Уткіна, в ковзних режимах системи мають ряд позитивних властивостей, які недосяжні при використанні традиційних неперервних алгоритмів керування. Вперше цей вид руху був застосований в системах при побудові вібраційних регуляторів. В ряді випадків саме під час руху в ковзному режимі реалізується оптимальне керування, при якому досягається мінімум функціоналу якості.

РОЗРОБКА ЗАКОНУ КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ В КОВЗНОМУ РЕЖИМІ Шибіко В.С., магістрант, Островерхов М.Я., д.т.н., проф. (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2018/2019 academic year


Total students: 166,
on the budget: 160.
Get a scholarship: 74,
increased scholarships: 14.

Announcement



Consulting center

On our department, in 01.07.2019, the information center will begin to receive visitors for applicants on specialty "141 – Electric power engineering, electrical engineering and electromechanical engineering" for educational program (specialization) "Electromechanical automation systems, electric drive and electromobility". The hotline also works.
More details - on the link.

Partners