ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА
Мельник О.О., магістрант, Пересада С.М., д.т.н., проф.

Використання в громадському транспорті двигунів внутрішнього згорання не є оптимальним за багатьма критеріями, оскільки вони мають значні недоліки, такі як: низький ККД, наявність шкідливих викидів, складність конструкції та висока вартість обслуговування. Використання транспортних засобів (ТЗ) з електричним приводом дозволяє суттєво підвищити ефективність перетворення енергії, значно спростити конструкцію транспортних засобів, підвищити комфортність перевезень та зменшити викиди шкідливих речовин в оточуюче середовище.
Визначення потужності тягового електродвигуна є важливим питанням конструювання електротранспорту. Некоректний вибір потужності може призвести до погіршення ефективності перетворення енергії, збільшення маси транспортного засобу чи до перевантаження двигуна і зменшення терміну його експлуатації.

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА Мельник О.О., магістрант, Пересада С.М., д.т.н., проф. (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Оголошення



Освітній процес у 2 семестрі 2022/23 н.р. згідно рекомендацій МОН розпочнеться з 6 лютого 2023 року в ДИСТАНЦІЙНОМУ режимі.


Останні оголошення

Партнери

Центр міжнародної освіти